Tänäänkin on hyvä päivä juosta.

Espoo

Espoo

VAUHTITREENIT


- Torstaisin kello 18.00-19.30 - Vaihtuva vauhtikestävyysharjoitus
- Kevätkausi To 23.3.- To 11.5.2017
- Hinta 49€ - Ilmoittaudu tästä!
- Porukkaan voi liittyä mukaan milloin tahansa

YLEISTÄ


Harjoittelemme torstaisin kello 18.00 Espoon keskuspuistossa (Kokoontumispaikka Puolarmaari 12, Akilleksen maja), joka tarjoaa erinomaiset ja turvalliset harjoituspuitteet isommallekin porukalle.

Vauhtitreeneissä tehdään nimensä mukaisesti viikoittain vaihtuvia vauhtikestävyysharjoituksia, jotka sopivat monentasoisille juoksijoille harrastelijoista kilpajuoksijoihin saakka. Ajatuksena on, että moni suht säännöllisesti juoksua harrastava osaa juosta peruskestävyyslenkit oikealla syketasolla, mutta ohjattuna tehty viikon vauhdikkaampi harjoitus tuottaa parempia tuloksia kuin omatoimisesti tehdyt treenit.

Ohjatuissa treeneissämme löydät varmasti itsellesi sopivan kuormitustason. Lisäksi saat positiivista energiaa porukan yhteishengestä. :)

Espoon toimintaa vetää kokenut ja Suomen Urheiluliiton sertifioima juoksuvalmentaja Ira Hassinen, apunaan Tuuli Taskinen.

Vetäjjien esittely: http://juoksuliike.fi/stoorit/juoksuliiketta-espooseen-treeneissa-hyva-l...

Lue Sannan treenikokemuksista täältä.

Huom.! Vauhtitreenit on suunnattu säännöllisesti juoksiua harrastaville, joten sohvalta ponnistavalle aloittelijoille suosittelemme Helsingin puolella järjestettävää Juoksukoulu Starttia.
 

Askarruttaako joku asia mieltäsi? Ota yhteyttä info@juoksuliike.fi tai vaikka Facebookin yksityisviestillä. Tervetuloa mukaan!

Seuraa meininkiämme somessa : FacebookInstagram ja Twitter.

 

Vauhtitreenit / Espoo

Lue lisää

KEVÄTKAUDEN VAUHTITREENIT

- To 23.3.-11.5.2017
- Hinta 49€ 
 

YLEISTÄ


Harjoittelemme ensisijaisesti Espoon keskuspuistossa, joka tarjoaa erinomaiset ja turvalliset harjoituspuitteet isommallekin porukalle.

- Treenit torstaisin kello 18.00
- Kokoontuminen Puolarmaari 12 parkkipaikalla frisbeegolfradan vieressä


Vauhtitreeneissä tehdään nimensä mukaisesti viikoittain vaihtuvia vauhtikestävyysharjoituksia, jotka sopivat monentasoisille juoksijoille harrastelijoista kilpajuoksijoihin saakka. Ajatuksena on, että moni suht säännöllisesti juoksua harrastava osaa juosta peruskestävyyslenkit oikealla syketasolla, mutta ohjattuna tehty viikon vauhdikkaampi harjoitus tuottaa parempia tuloksia kuin omatoimisesti tehdyt treenit. Ohjatuissa treeneissämme löydät varmasti itsellesi sopivan kuormitustason. Lisäksi saat positiivista energiaa porukan yhteishengestä. :)



Kysyttävää? Laita rohkeasti viestiä info@juoksuliike.fi